lørdag 14. november 2009

Invasion of the bunny... aka I've got a theory

For en uke siden var postmannen veldig snill med meg. Han hadde nemlig med seg en pakke fra USA! DEt var swap pakken for Buffy/Angel swappen jeg hadde vært med i på Ravelry gruppa "The Odd Duck Swaps of Ravelry". Jeg hadde gledet meg kjempemye til denne swappen siden jeg er en kjempestor fan av "Buffy the vampire slayer". Jeg har ikke sett alt av "Angel" ennå, men dvd-samlinga begynner å fylle seg opp. Jeg digger humoren i Josh Whedon sine serier, i tillegg er leg litt svak for fantasy/science fiction sjangeren.

Her er innholdet i den fantastiske pakka jeg fikk av DaynicaScmaynica som var swap-partneren min:Innholdet består av:
  • Den første boka i omnibus serien. Omnibus serien er en samling med Buffy tegneserier som foregår før eller samtidig som handlingen i tv-serien. (Sesong 8 er tegneserien som fortsetter der serien slutter)
  • Godteri! Dove sjokolade og tørket ananas. Nam nam.
  • Et lilla lys i en lilla lysholder som det står RIP på.
  • En lilla flaggermusboks. Den er så utrolig søt og jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til ennå.
  • En lilla stoffbit som etterhvert kommer til å bli en WIP-mappe.
  • to nøster lilla mais-garn. Jeg kødder ikke, det er garn laget av MAIS (dvs det er 82% mais fiber og 18% elastisk nylon), hvor fantastisk er ikke det...
  • Et stort nøste Patons classic wool merino i hvitt
  • Masse KoolAid i grape(lilla) og lemon/lime(grønt) så nå skal jeg forsøke å farge garn! jeg får se om jeg bruker Patons nøstet eller ikke...
  • Til slutt var det en kjempefin liten kanin. Den er der fordi favorittpersonen min i Buffy er eks-demonen Anya (en av de beste episodene er "The wish" første episoden med Anya, i tillegg til vampyr-Willow. Episoden er et must...). Anya er nemlig livredd for kaniner og synger om det i "once more with feeling" (Også en klassiker blandt Buffy-episodene). Her er et lite nærbilde av min lille nye kanin:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar