mandag 24. mai 2010

Pinsekos

I pinsen har jeg bare hatt det hyggelig. Jeg har fått fikset blomsterkassene på balkongen og jeg har strikket.

Blomsterkassene er nå fylt med verbena, tagetes og georginer, med et lag kongler med oppklipt strømpebukse under jorda. Man må da ha god drenering! og jeg gidder ikke å bruke masse penger på "riktig" dreneringsmateriale når jeg kan gjenbruke de ødelagte nylonstrømpebuksene og samle opp noen kongler utenfor døra. Mindre søppel blir det også.

Jeg har også begynt på en ny topp: Cloud som er midt i blinken for meg. Håper bare jeg har nok garn til den. Jeg bruker Rowan pure wool 4ply, som var årets gave fra Rowan International, og jeg tror det blir en veldig deilig topp. Vi får se om det blir nok garn, hvis ikke må jeg bare handle litt når jeg er i Skottland (for det hadde jeg jo ikke planlagt ennå...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar