lørdag 25. juli 2009

Tidsfriststrikking

Jeg er ikke egentlig så veldig glad i tidsfriststrikking. Men i det siste har det hopet seg opp et par ting som ikke bare kan legges bort når de ikke er så veldig sjarmerende lengre.

Det ene prosjektet er jeg heldigvis ferdig med nå. Det var et North Roe sjal som skal bli julepresang til tanta mi. Fantastisk flott sjal, må få lagt opp et bilde snart. Men det må blokkes først. Jeg har holdt på med det ganske lenge og jeg hadde jo relativt god tid (ikke jul ennå!)

I tillegg holder jeg på med et babyteppe som skal være ferdig til september. Ikke det at det er så farlig, tepper vokser man jo ikke fra så fort. Jeg håper venninnen min kommer til å like det.

Siste prosjekt har den korteste tidsfristen, og er heldigvis det morsomste. Det er en del av fantasy creatures swap under Odd Ducks Sway på ravelry. Det er litt hemmelig, så dere får vente og se på resultatet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar